Supa crema de naut | beneficii | slabire | vegan |

By 00:57


La pranz sau la cina, supa crema este o alegere delicioasa deoarece are putine calorii, multe vitamine si minerale si este usor asimilata de catre organism. 
Nautul, un aliment folosit la noi in mare parte sub forma de humus, trebuie inclus mai mult in dietele noastre datorita beneficiilor lui: 

-util in curele de slabire avand putine calorii;
-este antioxidant datorita continutului de mangan;
-reduce riscul bolilor cardiovasculare;
-imbunatateste digestia;
-nu contine gluten;
-bogat in vitaminele din complexul B si acid folic. 

Am preparat supa foarte repede dupa fierberea legumelor si va spun exact cum am facut asta. 


 Ingrediente:
- 2 conserve de naut boabe (400 gr. fiecare)
-1 morcov
-1 cartof
-o ceapa
-telina (optional- eu nu am folosit)
-usturoi
-2 L apa
-crutoane (optional) 


Am fiert legumele in cei 2 litri de apa dupa care am adaugat nautul pentru inca 10 minute de fierbere. 
La sfarsit, am scurs legumele de apa, insa am pastrat o parte din ea (aprox. 400 ml) pentru a ajuta procesul de mixare al legumelor in blender.


Apoi am adaugat totul in blender- pe care l-am umplut de jumatate fiindca legumele erau inca fierbinti si am adaugat pe rand din apa ramasa.
Tot aici am condimentat cu sare, piper si putin curry. 

La sfarsit, in farfurie am adaugat ulei de masline, frunze de spanac si am stors o felie de lamaie. 

Sunt curioasa ce supe creme ati incercat si ce mi-ati sugera sa prepar in continuare! Astept mesajele si comentariile voastre. 

All my loving to you! @andreeabotta



0 comentarii