10 trucuri pentru a slabi | experienta mea cu WOW Tea |

By 02:46





1. Hidratare- bea cat mai multa apa. Ceea ce imi place sa fac in ultima vreme este sa adaug felii de lamaie si castravete in apa, in felul acesta reusesc sa beau mai multa! De obicei o prepar in sticla Fitness Detox de la WOW Tea si o iau cu mine la sala sau o tin pe birou in timp ce lucrez.Sunt foarte incantata de ea! O gasiti aici


2.Sport. In sala, afara sau chiar acasa. Mie imi place foarte mult sa alerg insa uneori combin cardio cu fitness pentru rezultate mai bune. Alerg mereu cu castile in urechi si cu muzica data cat mai tare!


3.Detox. Pana de curand eram foarte sceptica cu privire la detoxifierea organismului. Nu credeam ca poate sa functioneze asa cum promite, apoi am avut ocazia sa incerc WOW Tea-Detox (il gasiti aici), desi l-am folosit abia o saptamana-am simtit rezultatele din prima zi. M-am simtit bine, energica, si chiar am slabit. Poate este prea repede de stabilit daca m-a ajutat sau nu cu luminozitatea tenului dar va voi tine la curent dupa ce il testez pe o perioada indelungata de timp. 



4. Cut the carbs. Nu trebuie sa tinem diete stricte pentru a slabi, nu am fost niciodata de acord cu ele. Sunt carbohidratii cei la care trebuie sa renuntam sau macar sa ii consumam cat de putin posibil. In aceasta categorie intra: fainoase, paine, paste, dulciuri, sucuri, prajituri, prajeli etc.







  
5. Fara stres. Ia o pauza, iesi la o plimbare sau bea un ceai si citeste o carte. Stresul impiedica pierderea in greutate si aduce cu sine o multime de alte probleme. Stiu ca este foarte greu uneori sa scapam de el, insa relaxarea consta in mici detalii.


6.Ia-ti un partener de sport care sa te motiveze. Evident, trebuie sa va incurajati reciproc. Stabiliti exercitii pe care le puteti face impreuna si totul va deveni mult mai usor. Iubitul meu este antrenorul si partenerul meu de sala, recunosc, sunt o norocoasa!7.Playlist. Creeaza un playlist cu melodiile tale preferate, care sa te ambitioneze sa te apuci de treaba. 8.Gateste sanatos. Fa-ti un obicei de a elimina mancarea nesanatoasa din dieta ta. Alege sa ai in casa doar alimente care nu te fac sa te simti vinovata dupa ce le consumi si fii mandra de alegerile tale sanatoase. Gasesti retete care sa te inspire pe blogul meu la sectiunea Food
9.Mananca la ore fixe. Un experiment pe care l-am facut de curand a fost mancatul la ore fixe. Acest truc este mai mult un stil de viata decat o dieta si presupune 5 mese pe zi- 3 principale si doua gustari in felul urmator. Prima masa este la ora 7.00, urmatoarea la ora 10.00, apoi ora 13.00, ora 16.00 si ultima masa-cea de seara este la ora 19.00. Trebuie sa va spun ca functioneaza de minune! 10.Motivatia vine de cele mai multe ori din interior si trebuie "hranita" in fiecare zi. Salveaza fotografii sau texte care te inspira si te motiveaza sa mergi mai departe in ceea ce iti doresti! Sunt curioasa care sunt trucurile voastre pentru slabit, ce ati incercat pana acum si ce a functionat pentru voi.Si...vreau sa stiu daca ati incercat WOW Tea! Astept mesajele si comentariile voastre! All my loving to you! @andreeabotta



0 comentarii