Praline vegane cu nuci braziliene | review produse Vegis | slabire |

By 08:58



 Am fost intrebata de curand despre produsele naturiste-ce anume cumparam, de unde, cum le alegem pe cele mai potrivite astfel incat raportul calitate-pret sa fie potrivit? 
Ei bine, pasiunea mea pentru mancarea sanatoasa m-a purtat prin diverse locuri, reusind astfel sa experimentez o multime de produse. Astazi, pot spune ca am gasit exact ceea ce aveam nevoie: un magazin online de produse naturiste de unde imi completez in fiecare saptamana rafturile cu alimente bio: Vegis.ro 

Probabil va ganditi la costurile ridicate la care se poate ajunge insa luati situatia in felul urmator: prefer sa fac o investitie in fiecare luna in cateva produse bio care stiu ca imi vor mentine sanatatea si frumusetea pe termen lung decat sa fiu nevoita sa investesc apoi in medicamente si poate chiar spitalizare din cauza ca am ales sa mananc rau, rapid si ieftin. 


           Astazi va prezint o reteta de Praline vegane cu nuci braziliene- foarte delicioase, sanatoase, simplu de preparat in care am folosit ingrediente de la Vegis si va spun cum mi s-au parut. 

Ingrediente: 

3 banane inghetate
300 gr. tarate de ovaz (gasiti aici)
100 gr. unt de arahide (gasiti aici)
2 lingurite ulei de cocos (gasiti aici
4 linguri indulcitor de Melasa (gasiti aici)
esenta rom
nuci braziliene pentru interior (gasiti aici)

Topping: 
fulgi de cocos, mix de seminte, cacao raw neagra 

Intr-un bol ceramic, am amestecat toate ingredientele, inclusiv bananele bine maruntite. La final, obtinem o pasta destul de consistenta incat sa poata fi modelata. 

Apoi incepe distractia. Eu am ales sa pun in palma cantitatea unui fursec, in care sa adaug cate o jumatate de nuca, urmand apoi sa le rulez in forma pralinelor. 
Pentru topping, aveti libertatea de a alege orice va place, eu am folosit fulgi de cocos, seminte ( chia, dovleac, susan) si cacao neagra neindulcita.


Uleiul de cocos este o minunatie atat in bucatarie cat si in cosmetica si sanatate.
Il gasim in comert in multe feluri, insa cel de la Vegis este probabil cel mai calitativ dintre toate incercate pana acum. Extra virgin, ecologic, este obtinut prin presare la rece si nu este procesat in niciun fel. Este un produs pe care trebuie sa il am tot timpul in frigider!

Il folosesc in prajituri, deserturi vegane, smoothie-uri, batoane proteice si pentru ingrijirea pielii,  ca accelerator pentru scaderea in greutate, ca ulei de masaj, pentru ingrijirea parului si chiar pentru curatarea argintariei. 
Ceea ce m-a atras de la inceput in cazul uleiului de cocos Niavis a fost identitatea vizuala- ambalajul simplu-minimalist si logo-ul care completeaza atat de bine ideea de natura si sanatate. 


Nucile braziliene ecologice- bogate in proteine si in seleniu- au atat de multe beneficii incat nu stiu cu ce sa incep: ajuta la controlul greutatii si intaresc sistemul imunitar, contin antioxidanti care ne ajuta sa aratam si sa ne simtim bine etc. 
Ele au un gust deosebit si le iau cu incredere de pe site-ul Vegis (am avut experiente neplacute cand am cumparat nuci din alte locuri). 

Eu am ales pachetul de 250 gr. care este suficient pentru prepararea prajiturilor si pentru folosirea nucilor ca si gustari. Atentie insa, trei nuci pe zi sunt suficiente pentru a asigura doza zilnica de seleniu. 



                   Taratele de ovaz- le folosesc numai pentru prajituri si deserturi vegane insa nu si pentru micul dejun. Sunt suficient de fine pentru a fi usor integrate in deserturi insa pentru bolul de cereale cu lapte de la micul dejun recomand fulgii de ovaz. 

In aceste praline, taratele de ovaz au legat compozitia nesperat de bine, avand in vedere ca am incercat aceasta reteta si cu fulgi de ovaz si nu a avut atat de mult succes. Fara zahar, bogate in fibre si cu putine calorii. 



                           Untul de arahide- cred ca stim cu totii cat de delicios si sanatos este!! 
Cu toate acestea, in comert apare foarte des plin de zahar si alti conservanti care nu isi au rostul. Verificati ingredientele!

Untul de arahide pe care l-am ales in aceasta reteta si il prefer de fiecare data nu contine indulcitor, coloranti, conservanti sau aditivi alimentari.
Contine numai arahide prajite si mixate intr-o pasta. Acesta este untul de arahide cu adevarat sanatos. 



Indulcitor de Melasa BIO- sub forma unui sirop mai consistent, provine din culturile organice ale trestiei de zahar.
Prima impresie a fost ca seamana la gust putin cu sosul de soia, chiar si mirosul este asemanator insa este dulce si potrivit pentru deserturi. 

Beneficiile siropului de Melasa sunt multiple- antioxidant,  combate obezitatea accelerand scaderea in greutate, vindeca acneea, ajuta la cresterea parului, intareste oasele si dintii. 
Eu consider ca este o alternativa foarte buna pentru zahar. 


Cu toate aceste bunatati-am obtinut un desert care a fost apreciat si consumat in primele ore (desi trebuia sa stea putin la frigider). 
Potrivit pentru micul dejun, alaturi de o cafea sau un pahar cu lapte vegetal, pralinele vegane cu nuci braziliene sunt o sursa de sanatate si satisfacere a poftei de dulce fara a alege deserturi pline de calorii.

Nu mai are rost sa va spun cat de bine arata in borcanul pentru fursecuri! 


Produsele Vegis mi-au ajuns acasa in doua zile iar transportul este gratuit pentru comenzile de peste 150 lei. 

Multumesc, Vegis.ro pentru colaborare si pentru magazinul online care ne pune la dispozitie cele mai sanatoase optiuni. 

Sunt curioasa ce produse ati incercat de la Vegis sau ce va tenteaza sa incercati.
Astept mesajele voastre si comentariile impreuna cu fotografii ale retetelor vegane pregatite de voi! All my loving to you! @andreeabotta 


0 comentarii