Budinca de psyllium | taratele care slabesc | mic dejun sanatos |

By 09:04



 Primul mic dejun pe care mi l-a pregatit iubitul meu a fost aceasta budinca de psyllium cu ovaz si banane. Asa ca el este responsabil pentru ideea delicioasa, insa  reteta este modificata putin de mine. 
Am preparat-o in 5 minute si am lasat-o la cuptor alte 20 la 150 grade. 
Aceasta bunatate dulce nu contine zahar si datorita taratelor de psyllium, este indicata pentru un stil de viata sanatos si chiar pentru slabit.
Ce este psyllium?
- este o planta ce creste in India si are excelente beneficii pentru sanatate si pierderea in greutate
-cu continut ridicat de fibre spongioase, semintele de psyllium reduc pofta de mancare, imbunatatesc digestia si detoxifica organismul 
-mentin colesterolul scazut si previn aparitia cancerului de colon 


Eu nu sunt de acord cu dietele stricte de slabit, consider ca un stil de viata sanatos si multa activitate fizica este exact ceea ce avem nevoie pentru a ne simti si a arata bine. 
As vrea sa va pot descrie cat de bine mirosea aceasta budinca dupa ce am scos-o din cuptor: a scortisoara si a fructe de padure. Are un gust dulce-acrisor insa nu contine zahar. 


 -fulgi de ovaz (gasiti aici)
-tarate de psyllium ( gasiti aici)
-doua banane
-merisoare (aici)
-mix de seminte (in, susan, dovleac etc.) (aici)
-lapte de cocos (se poate folosi orice fel de lapte) (aici)
-fructe de padure congelate
-scortisoara (aici)

 Intr-un vas ceramic am asezat pe straturi: 

-ovaz, un strat subtire
-lapte (cat sa acopere ovazul)
-felii de banana
-un strat de tarate de psyllium
-mixul de seminte
-merisoarele
-inca un strat de tarate de psyllium
-fructele de padure congelate
-lapte cat sa fie acoperita toata compozitia
-scortisoara





Laptele de la sfarsit trebuie sa acopere toata compozitia si putin mai mult. El va fi absorbit de semintele de psyllium. 

                            Dupa 20 de minute la cuptor la 150 grade: arata asa!Poate fi servita calda sau rece, ca mic dejun sau ca desert.

Ingredientele le gasiti online (aici) pe site-ul Vegis  sau in orice supermarket.
Astept sa imi spuneti cum vi s-a parut dupa ce incercati aceasta reteta! 





All my loving to you!

0 comentarii