Sushi vegan | simplu | preparat in 10 minute |

By 05:21



 Daca ar fi sa aleg un singur fel de mancare pentru tot restul vietii, acela ar fi cu siguranta sushi. Pentru ca imi place sa simplific lucrurile, am ales sa il gatesc prin cea mai simpla si mai rapida metoda. Fiindca aveam orezul deja fiert si racit, mi-a luat doar 10 minute sa pregatesc ingredientele si sa rulez trei batoane de sushi. De aceasta data am ales sa prepar sushi vegan, fara peste sau icre. Asadar: castravete, avocado si ghimbir murat.

Pe langa faptul ca este foarte delicios, poate fi chiar o activitate placuta de cuplu. Noi ne-am distrat de fiecare data cand am preparat sushi. 



 Ingrediente: 
-orez
-o lingurita de otet
-foi de alge (gasiti aici sau chiar la Mega Image)
-avocado
-castravete
-sos soia light (raionul cu produse internationale)
-ghimbir murat (optional)

 Prima data cand am preparat sushi am cautat retete si filmulete pe youtube. Am avut o lista luuunga de cumparaturi: orez de sushi, ulei pentru sushi, otet pentru orez, foi de alge, wasabi, sos de soia, peste crud, legume, fructe precum mango sau rodie etc.

Dupa trei ore de munca, nu am mai vrut sushi.
 Ceea ce spun este ca acea reteta se poate simplifica in asa fel incat gustul sa ramana acelasi. Astfel am inlocuit orezul de sushi, uleiul pentru sushi si otetul pentru orez cu orez obisnuit-fiert si lasat sa se raceasca.
Am ales un singur sos de soia, din cel cu mai putina sare iar pentru cei care doresc sushi picant-ghimbirul murat. 


 Acum pentru partea de rulat veti avea nevoie de un covoras din bambus care sa tine toate ingredientele in foile de alge.Din acest video puteti sa invatati cum se ruleaza sushi. Tot de aici am invatat si eu, evident mai am mult de exersat, insa totul sta strans legat asa ca sunt multumita de rezultat.     


Dupa ce aveti cateva role de sushi, cu un cutit curat care taie foarte bine, veti taia ambele capete ale rolei pentru a scapa de partile inestetice. 
Apoi se taie rola de sushi in jumatate, fiecare jumatate intr-o alta jumatate si inca o data la fel. Obtinem astfel 8 bucati de sushi dintr-o rola. 

Sfaturi:  
*clatiti cutitul dupa fiecare taiere! 
*toate ingredientele se taie in lungime
*orezul trebuie fiert astfel incat sa nu fie foarte moale
*daca va mai raman ingrediente insa nu si foi, preparati un sushi bowl
*se pot adauga diverse ingrediente precum: peste crud, icre, fructe, legume etc. 

Sunt curioasa cum vi se pare acest fel de sushi, asa ca m-as bucura sa imi spuneti
 *cu poze*! 

All my loving!
 @andreeabotta


0 comentarii