Budinca de Chia cu dovleac si banane

By 09:10



Din categoria budincilor raw vegane: budinca de chia
de aceasta data cu dulceata de dovleac, seminte si banana
Ador preparatele care contin chia, pe langa faptul ca au o multime de beneficii, mai sunt si foarte gustoase. 

De ce aleg chia?

-semintele de chia sunt pline de antioxidanti
-aproape toti carbohidratii continuti sunt fibre 
-bogate in proteine
- pe langa faptul ca nu ne ingrasa, ne chiar ajuta sa slabim; ele pot absorbi apa de pana la 10-12 ori marimea lor ceea ce mareste satietatea si ne face sa ne simtim satui
-contin acizi grasi Omega 3 chiar mai mult decat somonul
-au in componenta nutrienti pentru sanatatea oaselor
-imbunatatesc performantele fizice
-pot fi integrate in orice tip de dieta


Ingrediente folosite in aceasta reteta: 
-seminte de chia (eu le comand de aici)
-lapte (de cocos sau lapte normal)
-dulceata de dovleac *fara zahar
-seminte mixte
-banana
-fulgi de cocos


 Am preparat intai compozitia cu lapte de cocos si chia. Intr-un bol am pus 3 linguri de seminte de chia cu 200 ml lapte de cocos.
Am lasat compozitia la frigider timp de 10 minute, insa am amestecat din cand in cand. Ideea este sa nu mai ramana lichid la sfarsitul celor 10 minute. Daca ramane, mai adaugati seminte si mai lasati putin la frigider. 

A urmat apoi partea mea preferata: creatia. Aici exista libertate completa. Eu am ales sa prepar budinca in straturi astfel: 
-primul strat de dulceata
-un strat de chia peste
-un strat de banane
si am continuat asa...

La sfarsit am decorat cu seminte si fulgi de cocos.
 *pe care evident ca i-am imprastiat peste tot*

Sper ca va place aceasta reteta si astept postarile voastre cu un tag pe Instagram la @andreeabotta


0 comentarii