Apa calda cu lamaie-10 beneficii | slabire | ten curat | sistem imunitar |

By 02:06 ,

             


  Atunci cand imi doresc o  bautura calda, insa nu as vrea un ceai in care sa fiu tentata sa adaug zahar/miere si totusi vreau sa ma asigur ca beau cei 2 litri de apa zilnic, apa calda cu lamaie este cea mai buna alegere.
Pe langa faptul ca dupa fiecare pahar terminat ma simt precum cea mai sanatoasa persoana din lume si ma tot minunez de alegerea responsabila pe care am facut-o, beneficiile apei cu lamaie se simt imediat:

 -intareste sistemul imunitar- vitamina C continuta de lamaie activeaza sistemul imunitar si este necesara pentru a combate stresul

-o sursa de potasiu- lamaia este bogata in potasiu, apa cu lamaie este buna pentru functionarea sanatoasa atat a inimii cat si a creierului

-ne ajuta sa slabim- apa cu lamaie contine fibre precum pectina care ne ajuta in suprimarea poftei. Asa ca incepe ziua cu un pahar de apa cu lamaie. 


-detoxifica corpul- apa cu lamaie ajuta corpul in eliminarea toxinelor

-reimprospateaza respiratia- si inlatura atat gingivita precum si durerile de dinti

-curata tenul- apa cu lamaie contine antioxidanti care nu reduc numai petele si cosurile ci si ridurile fine. Lamaia detoxifica sangele si ne ajuta la sanatatea si stralucirea pielii. Trebuie sa recunosc, acesta este unul din motivele principale care ma motiveaza sa beau multa apa cu lamaie mai ales dupa ce am simtit pe pielea mea efectele

-intensifica nivelul de energie- aici am observat o imbunatatire mai ales in trezitul de dimineata dupa ce cu o zi inainte bausem multa apa cu lamaie: m-am trezit mai devreme, mult mai usor si nu am simtit nevoia sa beau cafea


-ne ajuta sa reducem cofeina- sau sa renuntam la cafea. Ideea este ca un pahar de apa cu lamaie ne energizeaza si ne face sa ne simtim mai bine decat o cana de cafea. Insa pe mine cafeaua ma face sa zambesc, ma motiveaza sa ma trezesc etc. Stim cu totii pasiunea mea pentru cafea. 

-reduce inflamatiile- consumata in mod regulat, apa cu lamaie ajuta la scaderea aciditatii din corp

-imbunatateste digestia- ne ajuta sa scapam de senzatiile de balonare sau de toxinele prezente in tractul digestiv. 


Apa nu trebuie neaparat sa fie calda, eu insa o prefer asa. Puteti adauga putina miere si ghimbir sau chiar felii de castravete.

         

2 comentarii