Romanian minimalist wear- Thais&Stroe

By 18:50

Cine sunt THAÏS & STRÖE ?

Thais Coman si Oana Stroe-  doua fete frumoase si pasionate de meseria lor- absolvente ale Universitatii Nationale de Arte, cu specializare in design vestimentar- care si-au inceput povestea intr-un atelier cochet ce ma duce cu gandul la inceputurile Apple/Google/ Harley -un punct de plecare mic dar cu un succes rasunator. 
Pe Oana o cunoscusem cu trei-patru ani in urma intr-un local din Centrul Vechi unde am discutat cu ea pentru prima data despre creatie, pasiunea pentru arta si idealurile fiecareia dintre noi. Pe Thais aveam sa o cunosc in atelierul lor unde fetele m-au invitat la o discutie si o cafea buna. 



Ce avem in comun?

Pasiunea pentru minimalism- vazusem de-a lungul timpului o multime de imagini, de idei si creatii ale Oanei in colaborare cu Thais si aveam acum sa vad intreaga lor colectie vestimentara care se adreseaza atat femeilor cat si barbatilor. 
Ceea ce m-a impresionat in prima faza a fost felul in care o colectie vestimentara uneste si respecta nu doar estetica minimalista ci chiar si "regulile" unui stil de viata minimalist-cu convingerea ca nu avem nevoie de lucruri multe, de texturi sau de culori incarcate pentru a ne simti bine.
Am observat apoi calitatea si atentia cu care au fost lucrate detaliile, fetele asigurandu-ma ca fiecare creatie a fost croita sub atenta lor supraveghere.Gama cromatica consta in tonuri de alb, crem, nude si negru.Colectia vestimentara Oneness este cu siguranta o descriere frumoasa a minimalismului in culori si texturi, un design studiat, cu linii clare si un concept ce leaga intreaga viziune a artistului THAÏS & STRÖE .
Persoana Oneness?

Daca aceasta colectie ar fi o persoana, mi-as putea imagina ca ar fi o femeie (chiar daca THAÏS & STRÖE se adreseaza si barbatilor)- o femeie puternica si totusi sensibila, indragostita de arta si de frumos, o femeie care crede in puterea experientelor, o femeie cu incredere in sine si cu o garderoba impecabila.
O discutie la cafea cu Thais Coman si Oana Stroe

Dupa ce am studiat si am intrebat despre fiecare piesa vestimentara in parte, ne-am asezat la cafea- o cafea buna ce apare in majoritatea pozelor din ziua aceea pentru ca simteam ca arata bine langa materialele si culorile expuse (cu o teama constanta ca o voi varsa peste tot-insa cu extrem de multa grija).
A urmat distractia: am aranjat, am pozat, am imbracat, am fost pozata, am creat compozitii dinamice cu ajutorul unor reviste, a unor mostre de texturi si culori, materiale si evident piese vestimentare din colectia fetelor.


Colectia Oneness- THAÏS & STRÖE este un echilibru intre forma si culoare, o viziune creativa a minimalismului modern.

Site-ul lor de prezentare a fost deschis de curand si este MI-NU-NAT. 
www.thais-stroe.com
Instagram: andreeabotta
Instagram T&S: thaisandstroe

Outfitul meu: Pencil Skirt-Oneness 
         Stardust Top

0 comentarii