Korean Beauty | review produse anti-aging | ten fara imperfectiuni |

By 03:00


 Imediat ce am primit produsele de la Korean Beauty, am simtit nevoia sa scriu despre ele. Mi-am calmat entuziasmul si mi-am propus sa le incerc pentru o saptamana pentru a imi forma o idee bine conturata. 

Ceea ce promite Korean Beauty este educarea noastra spre ingrijirea corecta a tenului, dezvoltarea acelei constiinciozitati pe care femeile asiatice o au in ritualurile lor de beauty si pana la urma obtinerea tenului sanatos si curat dar si aprecierea lui in toate momentele de schimbare. 

Ce am incercat eu...
Am apelat la Korean Beauty cu gandul ca este momentul ca la 24 (aproape 25) de ani ai mei, sa incep folosirea produselor anti-ageing. Bine, dar cu ce incep!
Asa ca fetele de la Korean Beauty au fost dragute sa imi recomande aceste produse: 




Lotiune tonica anti-aging de la Missha 
 pentru care mi-a trebuit un moment sa ii admir ambalajul simplu, transparent, minimalist care s-a integrat atat de bine in colectia mea pentru ingrijirea tenului. L-am folosit atat seara cat si dimineata dupa demachiere. Ceea ce am simtit inca de la prima folosire a fost faptul ca imi lasa pielea extrem de fina, cam asa cum o am dupa o exfoliere insa fara a fi agresata. 
Lotiunea nu contine alcool, cum majoritatea lotiunilor tonice din comert au in compozitie si de care ar trebui sa ne ferim. Tenul mi-a fost foarte bine hidratat dupa aceasta lotiune si chiar l-am lasat fara crema de seara sa vad cum se simte pielea a doua zi. Dupa prima saptamana, petele de la acnee (mai am cateva ramase) au inceput sa isi piarda din intensitate iar tenul meu este per total mai luminos, probabil datorita hidratarii intense. 


Ulei demachiant intensiv- Misha perfect BB
ceea ce m-a surprins placut este ca nu am mai folosit ca si demachiant un ulei care totusi sa nu lase pielea uleioasa insa doar sa o curete. Uleiul de la Missha face acest lucru insa: nu inlatura full-face make-up si in niciun caz nu inlatura machiajul rezistent la apa. Simt ca este un demachiant mai usor, probabil pentru acele zile de vara cand purtam doar un BB cream sau venim de la plaja si vrem sa ne curatam tenul. Eu l-am folosit dimineata, inainte sa aplic primer-ul si machiajul. Este precum un ulei de masaj pentru ten care se inlatura cu apa fara a ramane incapatanat precum un ulei. Un produs foarte bun pe care l-as alege in special pentru acest rasfat de dimineata! Ce sa mai spun ca imi lasa pielea hidratata si pregatita pentru orice fel de machiaj, insa dupa atat de multa ingrijire, simt nevoia sa ies din casa cu mai putin make-up. 

Imi doresc sa incerc cat mai multe produse de la Korean Beauty, cred cu tarie in produsele naturale care nu contin parabeni si alte substante nocive, consider ca fac o mare diferenta in sanatatea si ingrijirea pielii noastre!


Sunt curioasa sa imi spuneti ce produse ati incercat de la Korean Beauty si ce anume mi-ati recomanda! All my loving to you @andreeabotta







1 comentarii