Cookies sanatoase pentru micul dejun | #retetameacucocos |

By 03:27



Atunci cand ma gandesc la cafeaua de dimineata imi doresc sa o asociez cu un mic dejun sanatos sau... chiar cu un desert la fel de sanatos.Imi place sa am deja pregatit cu o seara inainte micul dejun, in acest caz- sa deschid "the cookie jar" stiind ca toate ingredientele folosite acolo sunt proaspete, naturale si sanatoase.
Sunt atat de delicioase si simplu de gatit, nu se poate da gres!

Astfel, am preparat prajiturelele pentru micul dejun- cu ciocolata si cu fructe de padure. Ambele contin ingredientul special: uleiul de cocos de la Vegis- cel care a completat #retetameacucocos, un produs neprocesat, 100% natural.


Timp de preparare: 10 minute

Timp de coacere: 10 minute



Ingrediente: 
-2 oua
-doua linguri ulei de cocos (sub forma de unt)
-esenta de vanilie sau rom
-doua lingurite praf de copt
-un varf de sare
-miere sau alt indulcitor la alegere
-faina 
-patru linguri de amidon de porumb
-fulgi de ciocolata neindulcita sau fructe de padure (recomand fructele uscate)

*cantitatea este pentru doua retete (am obtinut 16 prajiturele din fiecare)

Preparare:
 Intr-un bol am amestecat oul cu uleiul de cocos, esenta de vanilie, sarea, mierea si praful de copt cu mixerul pana s-a format o pasta (aproximativ 2 minute la nivel mic). 
Am adaugat apoi amidonul de porumb si faina pana a obtine o compozitie omogena pe care o putem modela usor cu mana.
Pentru ca am decis sa prepar doua feluri de prajiturele, am impartit compozitia in doua parti egale. 


Abia dupa ce am oprit mixerul, am presarat fulgii de ciocolata, respectiv fructele de padure in compozitia obtinuta si am framantat totul de mana. Am preincalzit cuptorul la 180 grade cu 10 minute inainte sa asez prajiturile in tava, pe o foaie de copt.


Cum le-am modelat...
Am impartit inca o data fiecare coca in alte doua parti, apoi fiecare in alte doua, din care am modelat patru bilute precum cele de praline. Ideea este ca la final sa existe 16 bilute asezate in tava. Pasul urmator este tasarea lor cu degetele astfel incat sa ia forma prajiturelelor. Sa nu va fie teama sa le aplatizati, ele cresc foarte frumos la coacere. 


Cuptorul incins la 150 grade si programat pentru 10 minute. 
Veti observa ca sunt pregatite atunci cand marginile incep sa devina aurii. 
Pot fi lasate la racit sau devorate inca fierbinti. 


Fursecurile au iesit nesperat de bune, crocante si dulci-cele cu ciocolata si acrisoare cele cu fructe de padure!O alegere simpla, clasica si delicioasa pentru micul dejun: coffee, milk&cookies
Aceasta este #retetameacucocos pentru concursul Vegis! De-a lungul timpului am creat cu produse Vegis- cele mai inspirate si delicioase retete pe care le gasiti pe blogul meu la sectiunea Food!

Sunt curioasa daca ati incercat propunerea mea pentru micul dejun si as vrea sa stiu care sunt sugestiile voastre! Astept comentarii si mesaje!
All my loving to you!@andreeabotta






0 comentarii