Tu stii ce efecte are soarele asupra pielii tale? | #saveyourskin |

By 07:12




M-am intors de la evenimentul La Roche-Posay care s-a numit #saveyourskin cu multe idei si intrebari, pe care as vrea sa ti le adresez tie. 


Tu stii ce efecte are soarele asupra pielii tale?

Dezastruoase. 
Recunosc, obisnuiam sa merg la solar si sa ies din casa fara crema de protectie solara insa dupa ce am vazut statisticile legate de bolile de piele, m-am gandit de doua ori. 
Campania #saveyourskin initiata de La Roche-Posay ne ajuta sa ne expunem la soare in mod responsabil. 

Prima propunere: 

1.Verificarea alunitelor! un control regulat la dermatolog iti poate salva viata.
90% dintre cancerele de piele sunt vindecabile daca sunt depistate la timp iar acest lucru poate fi facut prin controlul dermatologic. 

La Roche-Posay #saveyourskin inseamna dedicare in prevenirea cancerului de piele.

2.Foloseste factor de protectie solara de fiecare data cand iesi din casa. Fie ca mergi la plaja sau la o plimbare scurta prin oras sau chiar la birou, protectie solara trebuie sa existe indiferent ca este soare sau nu. 

Eu caut mereu creme si fonduri de ten care sa contina SPF ridicat insa ceea ce m-a fascinat complet este spray-ul de fata La Roche-Posay cu factor de protectie 50 care poate fi aplicat peste machiaj. Desi eram sceptica la inceput, imi era teama ca imi va incarca tenul sau ca imi va strica machiajul, a fost pur si simplu ca un puf si gata! nu am simtit nimic, stiam doar ca pielea fetei mele este protejata pana la 9 ore. Cu adevarat WOW! 

3.Expunerea responsabila.Am folosit UV PATCH- un plasture pe care l-am lipit intr-o zona expusa soarelui si am descarcat aplicatia My UV Patch unde m-am inregistrat si am aflat printr-o simpla scanare cu telefonul cat de protejata sunt impotriva razelor solare si ce ar trebui sa fac pentru a ma proteja mai bine.Poti comanda GRATUIT plasturele de aici.
Tu ce produse dermocosmetice folosesti pentru protectia solara?
Astept mesajele si comentariile pe blog sau in mesaj privat! 
All my loving to you! @andreeabotta 

1 comentarii