Primerul PERFECT | ten matifiat | machiaj uniform |

By 05:29




Cautam de cateva luni primerul perfect si sincer, a venit de unde nu ma asteptam. 
Am cateva produse de ingrijire pe care le prefer in mod special iar gama Fereto Organics imi place in intregime. Am scris despre produsele lor aici, insa de atunci am avut ocazia de a le testa pe termen si mai lung. 

Mi-am ales produsele de ingrijire pe categorii: de seara, de zi, inainte de machiaj, masca saptamanala, exfoliere si demachiere. 

Din gama celor de zi, inainte de machiaj si dupa curatarea fetei, aplicam crema Hydra Mat Botanical. Scriam cu ceva timp in urma cum produsele Fereto m-au ajutat in vindecarea acneei si a petelor, asa ca imi imaginam ca tenul meu arata atat de bine datorita tuturor produselor folosite in timp. 

Dupa ce aplicam machiajul- tenul meu era matifiat, nici urma de pori sau senzatie de piele incarcata si asta pe parcursul intregii zile. 
Am scapat de tenul care devenea uleios dupa cateva ore si inca nu imi dadeam seama ca un singur produs facea toate aceste lucruri. Si ce sa mai spun de faptul ca machiajul statea mereu la locul lui!

Pana cand... intr-o seara dupa ce ne-am intors din oras, iubitul meu m-a intrebat ce crema de fata i-am dat pentru ca i-a placut foarte mult. Mi-a spus ca nu i-a mai transpirat deloc fata si nu a devenit uleioasa, el avand tenul mixt inspre gras si ca a fost o senzatie placuta per total. 

Aaah! atunci mi-am dat seama. Era Fereto Hydra Mat insa eu nu mai observasem asa o mare diferenta pentru ca o aplicam deja in fiecare zi.

Culmea este ca am incercat o multime de primers ca apoi sa aflu ca trebuie sa existe o compatibilitate intre ele si fondul de ten altfel riscam alte probleme ale tenului sau in cel mai bun caz, doar sa nu functioneze. 

Asa ca...sper sa va scutesc de cautari, crema-primer Hydra Mat este compatibila cu orice fond de ten si cu orice tip de ten, in special cu cel gras si acneic. Il recomand din tot sufletul si abia astept sa il primesc pe urmatorul pentru ca eu am incheiat cautarile!

Ai incercat produsele Fereto sau ti-ar placea sa le incerci? 
Lasa-mi un mesaj sau un comentariu sa imi povestesti despre produsele tale preferate! All my loving to you!@andreeabotta 

0 comentarii