Ceai cu lapte de cocos si turmeric | detox pentru ficat |

By 09:43








          Daca va este pofta de un ceai negru cu spuma de lapte si ghimbir precum cel de la Starbucks, am recreat cea mai sanatoasa alternativa a acestuia, cu un gust extrem de asemanator.Desi intentia mi-a fost sa prepar un ceai de turmeric pentru detoxifierea ficatului, a iesit o minunatie de ceai-latte care este acum bautura mea calda preferata. 



Ingrediente: 

-250 ml apa 
-200 ml lapte de cocos (Alpro)
-o lingurita turmeric
-o lingurita scortisoara
-ghimbir ras
- 2 lingurite sirop de agave
-piper cayenne sau negru (optional)

Preparare:

-am inceput prin a amesteca toate ingredientele pudra intr-un recipient mic (turmericul, scortisoara, piperul);
-apoi am adaugat apa si laptele de cocos impreuna cu ghimbirul;
-am amestecat toata compozitia la foc mic pana s-a incalzit destul incat sa devina cremoasa;
-am adaugat la sfarsit siropul de agave;
-ultimul pas este strecurarea ceaiului printr-o sita foarte fina;
-se serveste cald si rece (dupa preferinte).

In doar 5 minute am recreat una dintre bauturile mele preferate de la Starbucks insa intr-o varianta sanatoasa, fara zahar, fara lactoza, gluten, coloranti sau arome artificiale. 


...si pentru a va convinge va las aici o scurta lista cu beneficiile turmericului: 


-detoxifiaza intregul corp, in special ficatul;
-antibiotic;
-antiseptic;
-antioxidant;
-analgezic;
-ajuta la arderea caloriilor;
-ajuta metabolismul in arderea grasimilor;
-imbunatateste digestia;
-imbunatateste aspectul pielii si al tenului;
-purifica sangele;
-trateaza infectii;
-previne ulcerul;
-previne cancerul;
-lupta impotriva insomniei;
-ajuta impotriva astmului si al alergiilor;
-grabeste vindecarea ranilor;
-energizant natural;
-antidepresiv.

si lista continua! 
Sunt curioasa daca ati incercat aceasta reteta, astept mesajele si comentariile voastre! 
All my loving to you! @andreeabotta







0 comentarii