Dusty rose design theme

By 08:33


*EN* Dusty rose-actually I have a crush on any kind of dusty pink shade after spending a big part of my life as far away from pink as I could: it's too girly, it's too sweet, it's too pink. Well...thank God it is because I love everything about it.  It was an exterior pink wall that got my attention first. That was the moment I've allowed myself to dig more into this color and so I did, finding the best ways to use it in a minimalist aproach.


*RO* Rose prafuit- defapt m-am indragostit de toate nuantele de roz prafuit dupa ce mi-am petrecut o mare parte din viata cat mai departe de orice fel de roz: este prea feminin, prea dulce, prea...roz. Ei bine, acum ma bucur ca este pentru ca ador aceasta culoare. A fost un perete exterior roz care mi-a atras atentia prima data. Acela a fost momentul cand mi-am dat voie sa caut mai mult aceasta culoare si asa am si facut, gasind cele mai bune forme de a o aplica intr-o maniera minimalista. 

  

*EN* Change your curtains, change your hair, try the bed, go for the walls. I did try it a couple of times with the hair (I think I had every shade of dusty pink in it before I could move on). There's something about the beginning of the summer and pink for me: a kind of passion I can't explain. The interior design I chose for the home as a minimalist and a nude color lover- it's always simple patterns and textures with some accents or accesorries. In my house, in architecture and also in my wardrobe: I adore some shades of pink filling in the design theme.


*RO* Schimba draperiile, schimba-ti parul, apoi patul si peretii. In legatura cu parul- am chiar incercat aceasta culoare de cateva ori (cred ca am avut fiecare nuanta de roz prafuit in par). Este ceva in legatura cu inceputul verii si rozul pentru mine: un fel de pasiune pe care nu pot sa o explic. Designul interior pe care il aleg pentru casa mea ca stil minimalist si totusi  ca fiind o iubitoare a culorilor in nuante neutre- este mereu in texturi si teme simple cu diferite accente sau accesorii.  In casa mea, in arhitectura si deasemenea in garderoba mea : ador sa am nuante de roz in tema cu designul. 

*EN* I've created here some stories with a dusty rose design theme. Found myself dreamming of my dusty rose bed sheets, adding to my shopping list some new amazing curtains, playing and relaxing on the tennis court and always wining. *wink wink*


*RO* Am creat aici povesti cu o tema a designului roz prafuit. M-am regasit visand la asternuturile colorate ale patului meu, adaugand pe lista de cumparaturi noi draperii minunate, jucandu-ma si relaxandu-ma pe terenul de tenis si castigand mereu. *wink wink*
     Photograph: Paul Toma    

Outfit: Bershka playsuit 
           Enzo Bertini Bag
           Rope belt 
           Brown leather platforms from Urban Outfitters

0 comentarii