29 Motive

By 00:14

 

Mai personal, mai sincer si poate cel mai emotionant articol pe care l-am scris pana acum. 29 Motive pentru care te iubesc. 

1.Pentru clatitele delicioase de duminica. 
2. Pentru ca esti cel mai frumos barbat pe care l-am vazut vreodata.
3. Pentru glumele noastre stupide si amuzante.
4. Pentru ca ma faci rad mult mult de tot.
5. Pentru ca ma sustii si ajuti in tot ceea ce fac.
6. Pentru ca ador cafeaua de dimineata cu tine. 
7. Pentru ca ma motivezi sa fiu o persoana mai buna si mai ambitioasa.
8. Pentru felul in care iti iubesti mama si familia. 
9.Pentru ca nu vrei niciodata sa ma superi iar atunci cand o faci stii cum sa te revansezi.
10. Pentru ca uneori esti gelos desi stii ca nu ai motive.
11. Pentru ca tu esti persoana pe care as cauta-o intr-o multime.
12. Pentru ca esti foarte inteligent si gasesti solutii pentru orice problema.
13. Pentru ca ai ceva al tau ce ma face sa ma reindragostesc de tine mereu.
14. Pentru ca ador sa ne plimbam pana uitam de noi.
15. Pentru ca stiu ca ai da orice sa fim impreuna.
16. Pentru ca ma imaginez avand o familie cu tine si o curte plina de catei . 
17. Pentru ca Jacques te iubeste enorm. 
18. Pentru ca esti creativ.
19. Pentru ca ma faci sa ma simt cea mai frumoasa femeie. 
20.  Pentru ca ai un corp perfect. Hihi. 
21. Pentru ca stii sa apreciezi ceea ce ai si esti fidel. 
22. Pentru ca stii mereu cand ceva nu este in regula cu mine si stii cum sa ma faci bine.
23. Pentru ca esti cel mai bun prieten al meu!!si prietenul meu cel mai bun! 
24. Pentru ca iti plac dulciurile si ma surprinzi uneori cu ciocolata pe care o regretam apoi. 
25. Pentru ca ador sa ma trezesc langa tine in fiecare dimineata.
26. Pentru ca ma faci sa ma imbrac super gros atunci cand este frig afara.
27. Pentru ca fiecare an cu tine este din ce in ce mai bun.
28. Pentru ca ma gandesc la tine cand aud o gluma  sau cand vad un video dragut cu animale.
29. Pentru ca esti iubitul meu minunat si am inca o mie de motive pentru care te iubesc. 

         Cand credeai ca nu suntem unul dintre acele cupluri siropoase care isi declara iubirea online, m-am facut blogger si am decis sa spun lumii. La multi ani, dragul meu! 

0 comentarii