5 Trucuri de infrumusetare DE EVITAT | contur peste buze | sprancene |

By 08:02


Initial imi planuisem sa scriu despre trucuri de infrumusetare, apoi mi-am dat seama ca pentru a ajunge sa cunosc cate ceva despre make-up si beauty am facut o multime de greseli. Asa ca le scriu pentru ca sunt vinovata de ele. Le-am facut si le-am repetat de-a lungul timpului pana am constientizat ca nu ma ajuta in procesul de infrumusetare, ci dimpotriva.

1. Conturul peste buze. Este un trend, stiu, cu totii ne dorim acele buze pline pe care rujul sau luciul de buze arata perfect. Insa conturarea in afara buzelor arata pur si simplu rau. O incercare nereusita de a arata mai bine. Am fost acolo, am facut asta, asa ca stiu. Mai stiu si ca se observa conturul buzelor printre straturile de ruj si nu este o imagine frumoasa. Daca intr-adevar va doriti buze pline, exista solutii si  urmeaza sa fac un articol pe acest subiect. 

2. Sprancene prea subtiri. Sau prea groase. Le aveam asa (prea subtiri) pe la 17-18 ani, cred. Ma uit la pozele vechi si ma intreb de ce aveam un scop din a avea cele mai subtiri sprancene care nu puneau in evidenta nimic si pe langa asta, ma chinuiam cu pensatul lor exagerat.  Dupa ce le-am lasat sa creasca si mi-au fost aranjate de un profesionist, nu am mai vrut sa le am altfel. Acum le pensez foarte rar si arata bine. 

3.Genele false care acopera ochii. Atunci cand inainte sa ti se vada ochii iti ies in evidenta genele false, nu este cel mai inspirat look. Sunt o multime de seruri care intaresc si cresc genele naturale pentru a nu fi nevoita sa aplici gene false. Daca totusi te tenteaza (cum este cazul meu), extensiile de gene fir cu fir unde ai posibilitatea sa alegi un look natural, de zi, mi se par o idee buna. Genele false cele mai apropiate de natural din tot ceea ce am incercat pana acum sunt cele de la Esqido, carora le-am facut un review de curand. 

4.Eyeliner prea gros. Aaaah. Sunt atat de vinovata de aceast "truc de infrumusetare" incat ma cutremur cand imi amintesc cum obisnuiam sa port tus negru aproape pe toata pleoapa urmat de o codita imensa ce mergea catre sprancene, apoi pentru ca nu era destul, il foloseam si pentru partea inferioara a ochiului. Complete fail.  
Da, obisnuiam sa ies din casa asa. Multumesc, Doamne, pentru tutorialele de make-up de pe youtube! 

5.Instagram make-up. Acel full-face perfect make-up pe care il vedeti in fotografiile de pe Instagram nu arata la fel de bine si in realitate (in timpul zilei).
De ce? 
In lumina filtrata a Instagramului, un machiaj obisnuit de zi arata natural si dragut. 
In situatia Instagram- pentru ca un look sa apara plin, definit, conturat, stralucitor- se foloseste foarte mult machiaj. Nu, serios, foarte mult! 
Toate acele straturi de  fond de ten, concealer, bronzer, iluminator, pudra etc. sunt folosite in cantitati mari pentru a aparea stralucitoare in fotografie insa par aglomerate pe fata in lumina naturala si in bataia soarelui. 
Am incercat. Aratam perfect pana am iesit afara si m-am uitat intr-o oglinda. Nu,multumesc. 

Sunt curioasa sa stiu daca ati facut aceste greseli "de infrumusetare" sau daca sunt altele de care sunteti vinovate. Eu le-am recunoscut pe ale mele si nu sunt sigura ca acestea sunt toate.

 @andreeabotta

0 comentarii