ARMY| but kinda sweet | lookbook |

By 00:22



 Cea mai calda zi din an de pana acum a fost si ziua in care m-am agatat de sentimentul de primavara la care nu am de gand sa mai renunt pana la vara, dupa ce am sa stau sa zambesc in soare si am sa ma plimb pe strazile Bucurestiului ore in sir. 
Odata cu fericirea pentru o posibila primavara, am simtit cum usor usor se instaleaza obsesia mea pentru nuantele de roz deschis *ceea ce se pare ca se intampla in fiecare primavara. 


Fusta in nuante de roz prafuit, din tricot, este probabil de aceeasi varsta cu mine si este lucrata de catre bunica mea. Am regasit-o de curand si a fost un fel de *instant crush*.
Dupa ce am purtat cardigane o iarna intreaga si mai urmeaza, acum am optat pentru o jacheta army, scurta, cu buzunare aplicate frontal. Probabil m-am uitat la prea multe episoade din "Homeland". Daca nu l-ati incercat inca, merita vazut!!
Poseta Chanel Boy a completat tinuta impreuna cu chokerul Toi et Moi din catifea verde cu impletitura rose-gold. 
Este o tinuta pe care as purta-o intr-o zi obisnuita de primavara, la o plimbare in oras, la o intalnire de pranz sau la un brunch.

 
M-am simtit foarte bine sa stau in soare pentru aceste poze si cred ca se vede. 
Cu greu ma opream din zambit.
Va las sa va uitati la fotografii. Ne vedem pe Instagram @andreeabotta 





                                                                                                                      Fotograf: Paul Toma

 Detalii outfit: Jacheta army- Bershka
                               Bluza cu decolteu in V-Bershka
                                Fusta vintage
                                Cizme peste genunchi-Stradivarius
                                Geanta- Chanel Boy
                                 Choker Toi et Moi

0 comentarii