Genele false: REVIEW ESQIDO LASHES| miracol sau dezastru |

By 09:20

                                      

                                                    Genele false: un miracol sau un dezastru?

           Cred ca am purtat gene false de doua ori in viata mea si nu pot sa spun ca am fost foarte mandra de felul in care aratam cu ele. Pe langa faptul ca erau groase, dese si imi acopereau jumatate din aria vizuala, aratau ieftin si de prost gust (si erau). Ultima data am purtat gene false aplicate acum doi ani si de atunci mi-am promis sa nu ma mai folosesc asa ceva pana nu gasesc un produs care sa ma convinga ca arata bine. 

           Genele mele naturale nu sunt foarte lungi, insa sigur nu sunt mici. Putin rimel si isi fac treaba. Ceea ce am observat in ultima vreme este felul in care a evoluat trendul genelor false: extensiile de gene. Sincera sa fiu, mi se par ideale. Nu le-am incercat inca, mi-am zis ca daca vreau sa merg pe aceasta cale va trebui sa experimentez putin inainte. 

             Astfel am dat peste ESQIDO. Si recunosc, in primele 10 minute am fost fascinata complet de designul siteului. Atat de simplu, clar si in nuante neutre incat m-a convins sa vad despre ce este vorba. Dupa ce am citit cateva review-uri de pe site, mi-am dat seama ca este vorba despre o companie de top cu produse de calitate, asa ca am decis sa fac o incercare. Esquido ofera o garantie de 60 de zile pentru fiecare comanda, ceea ce face decizia mai usoara. 



          Primul gand a fost sa caut cele mai mici si rare gene, insa simt ca se vede calitatea tocmai in genele acelea dese si bogate, care totusi trebuie sa arate natural. 
Pagina Esqido are un "joc"-lash quiz care te ajuta sa iti gasesti genele potrivite in functie de forma ochilor, a spranceneleor, a lookului care te descrie si a evenimentului pentru care iti doresti sa porti genele: pentru un look de zi, o nunta sau o petrecere. La sfarsitul acestui joc-test primesti trei propuneri care ti s-ar potrivi pe baza raspunsurilor tale. 



Din cele trei variante, eu am ales setul Voila Lash. Dupa doua zile, mi-a ajuns pachetul, asta pentru ca Esqido deschide acum primul magazin din Romania si m-am bucurat sa stiu ca ajung si la noi in tara, chiar inainte sa le incerc pentru ca stiu ca exista fete care cauta in continuare gene de cea mai buna calitate. 

Haideti sa vorbim putin despre designul cutiei. Deja din atentia oferita ambalajului imi dau seama cu ce fel de companie am de-a face. O cutie simpla, eleganta, alba cu inchidere magnetica si un font clasic in rose-gold intr-un ancadrament care ma duce cu gandul inspre vintage sau old hollywood cu semnatura Esqido gravata in mijloc, un insemn al calitatii si al elegantei.
Le-am luat cu grija din cutia lor si m-am uitat la ele din toate ungiurile. Sunt la fel de fine precum genele mele insa lungi si bogate. 
Daca le incercati, nu uitati sa comandati si lipiciul special conceput pentru ele. Acesta nu contine latex, deci nu deranjeaza ochii, are o nuanta transparenta- nu lasa urme de niciun fel si promite sa tina genele in loc o zi intreaga.


Am aplicat genele chiar mai simplu decat imi imaginam si observ ca nu se vede diferenta intre genele mele si cele false. Banda pe care sunt asezate este realizata din bumbac si acestea sunt lucrate manual. Pentru ca erau putin mai mari decat ochii mei, a trebuit sa le tai din colturi cam 2-3 mm. Poate ca pentru inceput sunt putin cam dese, este o trecere mare insa simt ca sunt multumita de alegere. Nu le-as purta in fiecare zi (sau poate as comanda altele mai putin dese pentru un look de zi) insa pentru o iesire de seara, mi se par perfecte. 
Am decis sa scriu acest articol seara, dupa ce le-am purtat o zi intreaga si da, intr-adevar au tinut si nu m-au incomodat deloc. Au fost usoare, confortabile, mi-au intensificat privirea insa fara a imi acoperi jumatate din aria vizuala. Nu au o perioada limitata de purtari, ele sunt multi-use.



Genele din par natural ESQIDO sunt minunate si trebuie sa recunosc, mi-au schimbat perceptia despre genele false. Consider ca este esential ca orice produs folosit sa fie de calitate, in special genele false pentru  ca ele pot schimba atat de repede un look elegant intr-unul "trashy" daca nu sunt alese cu atentie. 

Asadar, astept parerile voastre legate de genele false in mesaje sau comentarii.  Le folositi? le-ati incerca pe cele de la Esqido? Daca da, ce v-a convins? Daca nu, de ce nu? 
Sunt curioasa. 

All my loving to you! 

0 comentarii