Inghetata vegana | unt de arahide | simplu de preparat |

By 08:08


 Recunosc, am vazut cateva raze de soare si m-am gandit la inghetata. Nu orice fel de inghetata, insa: una sanatoasa, fara zahar, usor de preparat si care sa arate deosebit! Mi-au trecut prin minte o multime de idei pentru aceasta inghetata insa am decis sa raman la cea cu unt de arahide pentru un desert energizant.


  Ingrediente: 

3 banane inghetate 
(am mereu banane in congelator pentru ca sunt foarte aromate in acest fel si le prefer in smoothie-uri/deserturi)
- doua lingurite unt de arahide neindulcit (gasiti aici)
-o lingurita ulei de cocos  (gasiti aici)
-2 iaurturi vegetale
- indulcitor natural (eu am pus sirop de Melasa)  (gasiti aici)
-esenta rom
-cateva nuci in compozitie
- 100 ml lapte vegetal 

Totul in blender pana obtinem o pasta omogena. Am turnat apoi compozitia in forme de silicon pentru briose si le-am asezat in tava unde le-am decorat cu nuci si merisoare, pe urma le-am pus in congelator.


Atat de simplu! Singura parte grea cu aceasta inghetata este asteptarea,  trebuie sa stea 3-4 ore in congelator. 
Desi sunt incantata de acest desert, caut o metoda prin care sa fac aceasta inghetata mai cremoasa, simt ca are nevoie de o mica imbunatatire. 

As aprecia sa imi dati un sfat in acest sens si poate chiar idei cu ce ati vrea sa vedeti in continuare! Vorbim in mesaje si comentarii.
 Nu uitati sa imi dati tag pe Instagram pentru a va vedea fotografiile cu deserturi! 

All my loving to you! @andreeabotta 


0 comentarii