15 Cadouri pentru ea- sub 100 lei

By 09:42


Mai este putin pana la Craciun si alergam cu totii dupa cadouri. Pentru a nu intra in panica, am pregatit o lista cu posibilitati de cadouri pentru ea, cu un buget sub 100 lei. Cadoul trebuie sa fie simbolic dar si practic, am cautat, m-am informat si cred eu ca am gasit cele mai bune solutii si preturi. Asadar, acum esti pregatit sa iti surprinzi iubita/sora/mama cu buget redus.

*sau sa te surprinzi singura*

*Tot ce trebuie sa faci este sa dai click pe aceste produse si sa alegi ceea ce se potriveste. Ai grija sa te informezi asupra marimilor inainte (verifica ce numar poarta la pantofi/bluza/body etc).

*Cere in magazin sa ti se ambaleze produsul pentru cadou si asigura-te ca primesti bonul pentru schimbul produsului insa fara pretul afisat pe acesta. 

Rucsac minimalist- Bershka- 69,90 lei 





Un pret bun, vine in patru culori diferite si elegante. O structura simpla, minimalista- exact ceea ce trebuie pentru un rucsac.Preferatul meu este cel rose-gold- as spune mai mult nuanta cuprului.


Micul Infinit-Dominique Loreau- 25,89 lei




O carte. In cazul meu nu orice carte, Dominique Loreau este unul din autorii mei preferati, am citit aproape tot ce a scris insa de fiecare data cand am cautat "Micul infinit" am avut ghinion. Acum exista pe elefant.ro si este chiar la reducere. 

O bluza din catifea in aceasta nuanta este perfecta pentru sarbatori alaturi de un choker Toi et Moi. Lasa un mesaj pe pagina de Facebook Toi et Moi si precizeaza nuanta de catifea pe care ti-o doresti pentru chokerul tau. 


Choker Toi et Moi-25 lei


Un colier choker este un must-must-must have in acest sezon. Se potriveste la orice- de la tricou la rochie de seara si arata superb. Intra pe pagina de Facebook sau Instagram Toi et Moi si alege cadoul potrivit. Daca alegi doua coliere choker vei mai primi unul cadou. 

Top din catifea- Bershka- 69,90




Orice din catifea daca ar fi dupa mine. Totul din catifea. Da, catifeaua este noua mea obsesie iar acest top de la Bershka arata minunat cu detaliul din dantela. L-as purta cu un cardigan din lana  supradimensionat.

Palarie cu bor lat- Zara -89,90 lei






O culoare foarte potrivita pentru acest anotimp si chiar pentru venirea primaverii. Defapt o palarie pe care as purta-o in toate cele trei sezoane reci.


Bluza cu decolteu in V- Zara- 77,99 lei





Mai mult o camasa cu decolteu in V atat in fata cat si in spate. Cu siguranta un statement piece. 

Fusta midi plisata- Zara- 47,90 lei





In tonuri de roz - sau gri metalizat- aceasta fusta este perfecta pentru Craciunul in familie , pentru plimbari sau chiar pentru o petrecere de sarbatori. Si ma gandesc din nou la primavara-cat de bine va arata accesorizata cu o palarie si un trench nude.

Pulover- Stradivarius- 89,90 


Cat de superb este spatele acestui pulover? Perfect cu fusta aceea de la Zara, pantaloni, jeans, fusta midi, lunga sau scurta.

Geanta- Pull&Bear-69,90 lei 








Imi place nuanta de olive si faptul ca are aspect de catifea, catarama ii da o nota interesata. Cu siguranta as purta-o cu o tinuta in tonuri de nude, roz si maro. 

Body din dantela-H&M- 129 lei 64,90 lei

 Un body din dantela! Da. Nu ai cum sa dai gres cu un asfel de cadou pentru iubita ta. Ai grija doar sa verifici inainte ce dimensiune poarta. 

Ser regenerant de noapte-Fereto-150 lei 79 lei





O idee minunata pentru un cadou, pe langa faptul ca arata si miroase perfect, cei de la Fereto ambaleaza fiecare pachet in asa fel incat este pregatit de dat cadou. Acest ser mi-a schimbat viata, il folosesc deja de doi ani si continua sa ma uimeasca. Este potrivit pentru orice tip de ten si pentru orice varsta. Acum are o super reducere.

Pulover decupat H&M- 89,90



Si aici exista doua nuante- cred ca totusi l-as alege pe cel negru, arata bine pentru seara cu un choker simplu din catifea. 

Pulover cu decolteu in V -H&M- 49,90 lei



Disponibil in patru nuante- eu o aleg pe cea bej-sampanie. Este puloverul acela calduros de careavem nevoie iarna dar in acelasi timp cu o nota de eleganta, decolteul este perfect cu acel detaliu in X.


Cizme din catifea Zara- off budget- 349,90 lei


Cu mult peste buget, aceste cizme arata PER-FECT. Poate...poate. Le pun in wishlist. 36. Multumesc.

Urmeaza un articol cu cadouri pentru el...


0 comentarii