Minimalist gift wrapping ideas

By 14:44


Design minimalist pentru cadourile de Craciun

 Am ajuns si eu acasa, in sfarsit, astazi. Tot in Bucuresti, alaturi de cei mai dragi oameni. Am impachetat cadourile de ieri insa este probabil primul an in care reusesc sa fac asta, de obicei ramaneam pe ultima zi cu cadourile si mai mult, nu reuseam sa ma hotarasc din timp ce design vreau sa dau pachetelor, uneori ma trezeam ca nu am tot ce imi trebuie pentru a duce la bun sfarsit conceptul ales. 

Cred ca minimalismul m-a ajutat sa ma organizez de data aceasta. Astfel, aveam deja, cu aproximativ o saptamana inainte o idee despre ceea ce voiam: simplu, curat, calduros si cu materiale organice pe care sa stiu ca le am la indemana. 
Acest articol vine acum in ajutorul vostru *sper* a celor care au lasat ambalatul cadourilor de Craciun pe ultima suta de metri. 

Ia hartie simpla de impachetat: crem, alba sau neagra, niste sfoara si o mica mica ramura de bradut. Sunt materiale pe care le vei gasi la orice librarie/ magazin de decoratiuni/florarie etc. Iti garantez ca o sa arate minunat. 
Desigur, poti oricand sa adaugi un tag pentru nume, o fotografie, un mesaj. 
Get creative and keep it simple. 

Pentru inspiratie:


















Imaginile au fost preluate de aici.

Asa arata cadourile noastre. O parte dintre ele. Cate o eticheta pentru fiecare si o bucatica verde cu miros de brad. 
Sarbatori minunate tuturor! 


0 comentarii