Winter Lookbook- Faux Fur

By 07:51


La munte de Revelion, la plimbare prin oras sau chiar un office look adaptat iernii-faux fur este elementul cheie aici. Mare, pufoasa, foarte calduroasa si cozy, mai ales pentru ca se simte ca si cum ai purta o patura pe tine si stiu ca in acest sezon este exact ceea ce ne dorim. Stola din blana artificiala de la Zara  exista in mai multe culori (desi pe site nu apare, recomand sa intrebati in magazin).
Alaturi de un sacou clasic din lana in carouri fine, nuante de gri mediu si crem tot de la Zara, am accesorizat outfitul cu un choker Toi et Moi din catifea verde cu impletitura rose gold, poseta neagra Chanel Boy si o palarie crem din fetru de la H&M care a completat perfect tinuta. 
Classy&cozy in nuantele iernii. 
Am ales un pulover din amestec de lana de la H&M cu decolteu in V si pantaloni tip legging cu fermoar lateral de la Zara  pentru un outfit cat mai confortabil. Botinele Franco Sarto -Delancy Bootie din noua colectie sunt probabil cele mai comode incaltari cu toc *mic* pe care le-am purtat vreodata.
Nu luati exemplul meu si purtati manusi, sunt foarte importante insa eu le-am uitat acasa, ca de obicei *clumsy*. 















Multumesc pentru pozele minunate celui mai drag iubit si fotograf- Paul. 
Lasa un comentariu si spune-mi ce ai adauga sau ce ai elimina din aceasta tinuta!
Vreau sa stiu parerea ta. Ne vedem pe Instagram @andreeabotta
Va pup si va doresc un  an nou plin de iubire! 
Daca totusi mai postez ceva pana de Anul Nou, am sa repet urarile. Bare with me. 
Love,
Andreea

0 comentarii