Inghetata de banana/nice-cream bites

By 09:56






 Un platou dulce insa cu putine calorii,  care sa contina migdale, nuci, merisoare, sa miroasa a ciocolata si a rom si sa fie usor de preparat.
In doar 10 minute am pregatit un desert pe care apoi l-am lasat la congelator pana s-a transformat intr-o inghetata delicioasa cu glazura fina de ciocolata.


  Ingrediente: 
- banane
-unt
-miere
-cacao neagra *fara zahar
-esenta de rom
-apa sau lapte
-fulgi de cocos
-seminte (eu am folosit seminte de chia, de dovleac, de in si susan)
-nuci

Mod de preparare: 
Glazura: cacao si unt (topit)- intr-un bol impreuna cu mierea, laptele si esenta de rom. Se amesteca pana se obtine o pasta
Am taiat bananele in trei parti cat sa incapa in bol si le-am trecut prin glazura de cacao.
Le-am scos pe o foaie de copt si am adaugat semintele si fulgii de cocos pe deasupra. 
La congelator timp de cateva ore, si avem un desert! 


 Inainte de a le servi, le-am lasat aproape 10 minute la temperatura camerei. 
Am completat platoul cu caju, migdale, nuci si merisoare. 

Banana congelata are o aroma mai intensa si mai dulce, motiv pentru care este mult mai buna de folosit in acest fel in smoothiuri sau prajituri.


 Mi-ar placea sa vad cum arata platoul vostru daca incercati reteta. 
Ne vedem pe Facebook si Instagram la @andreeabotta !



0 comentarii