15 Sfaturi pentru un ten fara probleme

By 07:40




1. Apa cu lamaie -  cat mai multa apa pentru o piele frumoasa. Antioxidantii din apa cu lamaie ajuta pielea  sa arate fresh precum si  corpul in producerea de colagen ceea ce inseamna ca reduce ridurile fine. 

2. Fereto. Uneori am tenul gras, alteori uscat, o data pe luna cu tendinta acneica asa ca imi este greu sa imi aleg produsele pentru ingrijirea lui.Insa am descoperit produsele organice de la Fereto,  de care nu ma mai pot desparti. Folosesc acum kitul pentru regenerare celulara care consta intr-un ser pentru seara si o masca cu acizi din fructe. 
Serul de noapte este preferatul meu si il folosesc deja de doi ani, timp in care mi-a curatat tenul, l-a regenerat si uniformizat. M-a ajutat chiar si cu petele provocate de acnee. O sticluta de ser imi ajunge cam 4-5 luni, folosit in fiecare seara, uneori chiar si dimineata. Si miroase incredibil de bine!
3. Demachierea- despre care am scris mai mult in articolul anterior. Ma demachiez in fiecare dimineata si in fiecare seara cu apa micelara sau cu ulei de cocos.

4. Sport si mancare sanatoasa. Simt ca nu este nevoie de explicatii aici. Fructe, legume, proteine, sala. Imposibil sa nu ai o piele frumoasa in asemenea conditii.

5. Somn. Cel mai bun truc de frumusete consta in 12 ore de somn.Dar cine are la dispozitie atat de mult timp? Frumusetea pielii este intr-o stransa legatura cu calitatea somnului, asa ca incerc sa dorm 8 ore in fiecare noapte, cu draperiile trase si fara nicio sursa de lumina care sa ma deranjeze. 

6. Bicarbonat de sodiu- o data pe luna cand pielea mea o ia razna si nimic nu pare sa ma ajute, aplic o masca din bicarbonat de sodiu si putina apa si o las sa se usuce timp de 10-15 minute: exfoliaza si indeparteaza celulele moarte si lasa pielea foarte fina. 

7.Cafea- contine antioxidanti si imbunatateste circulatia sangelui.  That should work. 

8.Make-up free. Incerc sa stau cat mai mult timp fara sa ma machiez, uneori chiar si o zi intreaga. Este greu, mai ales cand ador sa ma trezesc si sa ma machiez cu cafeaua langa mine. 

9.Cosmetice organice- fara parabeni. Caut mereu produsele care specifica faptul ca nu contin parabeni.Acestea sunt substante daunatoare pentru sanatatea noastra si se gasesc deseori in produse de make-up, geluri de dus, sampoane etc

10.Vitamina D- pielea are nevoie de razele soarelui si de aer curat.Insa cu crema de protectie solara. Si fara solar!!! Cand vreau sa ma bronzez artificial, folosesc autobronzantele din gama St. Moriz. 


11.Curata telefonul zilnic cu un servetel umed.Telefoanele noastre sunt o sursa de bacterii si este foarte posibil ca o parte din acele bacterii sa ne ajunga pe fata in momentul in care tinem telefonul la ureche. 

12. Fumatul. Ah, mi-am amintit. Nu am fumat niciodata asa ca nu pot spune ca am simtit pe pielea mea dezastrul pe care il provoaca fumatul. Desi incerc sa subliniez mai mult ceea ce putem face pentru a ne ajuta tenul, aici este cazul de "ce sa nu facem" pentru ca fumatul anuleaza cam toate celalalte lucruri bune cand vine vorba despre sanatate.

13. Parul nu trebuie sa atinga fata . Al meu o atinge si chiar foarte des, din pacate. Insa noaptea imi tin prins asa ca stiu sigur ca in timpul noptii imi feresc tenul de toate substantele din par (chiar daca este curat). 

14. Pozitivitate si optimism.Cand suntem fericiti, totul arata mai bine si se vede in primul rand pe fata noastra. Asa ca lasa grijile si incearca sa privesti viata intr-un mod pozitiv. Totul se intampla cu un motiv iar daca simti ca nu merge, schimba ceva.
15. Uleiuri. Pentru interior si exterior.Ulei de cocos, ulei de masline, ulei de argan, ulei din arbore de ceai, ulei de jojoba si multe alte uleiuri sanatoase pentru piele,par, unghii si pentru tot corpul. Ele hidrateaza, vindeca, uniformizeaza si repara in cel mai organic mod. Eu de obicei le cumpar din Plafar sau din Obor, magazinul de seminte si uleiuri. 







0 comentarii