20 de lucruri despre mine-partea a II-a

By 03:13


O postare simpla- m-am asezat la birou si am inceput sa scriu tot ce mi-a trecut prin minte.Tot aici am facut si poza. 
Asa ca...20 de lucruri random despre mine. 

1. Imi place sa gatesc-partea si mai buna este ca imi place sa fac multe poze in timp ce gatesc, asadar multe dintre ele vor ajunge pe blog.  

2. Fac cu pasiune si placere tot ceea ce am de facut. Cand nu imi place ceva ce trebuie neaparat sa fac, incerc sa imi schimb atitudinea fata de lucrul respectiv sau sa ma informez mai mult despre cum as putea sa il fac mai simplu si mai rapid. 

3. Cred in Legea Atractiei- suntem exact ceea ce gandim. 

4. Port (uneori) extensii nu pentru ca nu imi place parul meu ci pentru ca ador sa experimentez cat mai mult in materie de par iar extensiile imi dau aceasta posibilitate. 

5.Bucurestiul este un oras care ma suprinde mereu si consider ca mai am multe locuri frumoase de descoperit aici. 

4. Nu sunt din Bucuresti. Sunt din judetul Alba si locuiesc aici de 6 ani. 

5. Bautura mea preferata de la Starbucks este ceaiul negru cu spuma de lapte. 

7.Filmul care imi da mereu o stare buna  este "The Wackness" . Love it. 

8. Atunci cand imi place o melodie o ascult incontinuu pana nu mai pot sa o aud. 

9.Am o mare problema cu organizarea digitala. 

10. Imi place sa ma trezesc devreme. 

11. Fac liste pentru aproape orice. 

12. Am un singur tatuaj pe incheietura mainii stangi. 

13. Daca ar trebui sa mananc un singur fel de mancare toata viata, acesta ar fi sushi. Sau mamaliga. Nothing in between. 

14. Chokerul mi se pare cel mai atragator accesoriu al momentului. 

15. Nuante preferate: alb, negru, nude. 

16. Baile lungi cu uleiuri esentiale. 

17. Breaking Bad si Sex and the city. OH MY! 

18.Nu mai obisnuiesc sa merg in cluburi, prefer petreceri mai linistite precum o cina, un brunch. 

19.Dorinta mea de creatie este ceea ce ma motiveaza. 

20. Apreciez in fiecare zi faptul ca am o relatie minunata si sunt foarte mandra de asta. 

0 comentarii