Make-up wishlist: 24k Nudes

By 03:40






 Cu ceva timp in urma, mai exact in decembrie va aratam noile mele achizitii in materie de make-up: fardurile pentru pleoape de la Maybeline : The Rock Nudes pentru make-up de seara si The Blushed Nudes pentru lookuri naturale de zi cu nuante rose gold si marouri nude. 
Cele pentru seara le-am folosit foarte rar, nu (mai) obisnuiesc sa port machiaj strident sau smokey eyes insa paleta The Blushed Nude- oh my! am folosit-o aproape in fiecare zi. 
Astazi am vazut ca a aparut noua paleta The 24karat Nudes de la Maybeline din aceeasi serie. Wow! Abia astept sa o incerc. Are nuante de sampanie, marouri, auriu si argintiu si sunt exact ceea ce imi doresc. 
Desi nu eram convinsa inainte sa le incerc, culorile sunt foarte pigmentate si rezista pe tot parcursul zilei.
Sfat: pentru a pigmenta si mai puternic nuanta fardului ales, uda pensula de aplicare cu un spray primer sau un ulei pentru ten inainte sa o folosesti.


0 comentarii