Winter Neutrals I: de ce neutru inseamna elegant

By 14:43




           Daca nuantele neutre sunt atat de plicitisitoare precum mi s-a spus ca sunt, atunci vreau sa fiu plictisitoare in acest fel. Nu aleg sa ies in evidenta prin culori si imprimeuri galagioase, ci prin nuante neutre si elegante, prin textura materialelor si prin simplitatea croielilor. Aceleasi decizii le iau si in design, creatiile mele imi reflecta alegerea de a pastra un stil minimalist, care nu limiteaza ci chiar dimpotriva, deschide orizonturi noi.

           Daca ati zugravit vreodata o camera intr-o culoare puternica, vie, stralucitoare, inseamna ca stiti cat de putin timp a durat pana ati reluat procesul si ati schimbat nuanta respectiva intr-una cu un ton mai jos. De ce? fiindca nuantele puternice ne obosesc atat ochii cat si mintea. 

Un interior in nuante de gri/crem/alb/negru permite mobilierului si  arhitecturii locului sa fie observate fara a le ascunde calitatea in spatele aglomeratiei de culori.
  La fel imi imaginez ca se intampla si cu hainele pe care le punem pe noi. 


Insa nu am facut asta dintotdeauna. Minimalismul este un concept nou descoperit si adoptat de mine chiar daca mi-am dat seama ca am avut mereu o tendinta inspre el.

Sunt arhitect de interior iar modul minimalist in care ma imbrac reprezinta felul in care creez. 
Minimalismul este o apreciere a spatiului, indiferent ca spatiul este unul arhitectural, fizic  sau spiritual. El confera o nota de eleganta tocmai prin faptul ca este o intentie si nu o privare.

 Pentru ca cea mai complicata abilitate a nostra este aceea de a fi simpli. 
Insa simplu este eficient.


Acum ca am palavragit destul despre culori neutre, va recomand sa puneti un palton mai gros daca incercati un look asemanator cu al meu pentru ca...+2 grade nu suna a zi de primavara.

Ce am purtat:

 Cizmele peste genunchi si fara toc de la Stradivarius pe care le ador si astept cu neradare sa le port toata primavara, dresurile din plasa (pentru ca si-au refacut aparitia). 
Fusta maro (Zara), scurta si dreapta, cu doua buzunare mari si o curea cu catarama lata care ii confera un aspect casual, insa din pacate eu am luat-o cu doua numere mai mari, am strans cat de mult am putut cureaua si am sperat ca va ramane pe mine.
Bluza alba (Zara) este foarte subtire, are manecile lungi si putin evazate la baza, dintr-un material elastic foarte fin.
Si pentru ca in acest sezon nu las deoparte cardiganul (si in special daca este gri), am ales sa ma incalzesc in cel mai calduros hanorac pe care l-am incercat. Este de la Only si poate fi achizitionat doar prin comanda online. 
Palaria, un accesoriu pe care il prefer destul de des, va fi in curand, alaturi de o intreaga colectie, pe pagina Toi et Moi Chokers.  




Va multumesc pentru faptul ca imi vizitati blogul si ma bucur sa constat ca suntem tot mai multi! Astept sa ne vedem pe Facebook si Instagram unde ma gasiti la @andreeabotta.
Sa aveti o seara si un weekend minunat! 



0 comentarii