Micul dejun pe care trebuie sa il incerci!

By 08:19




           Partea mea preferata a zilei este micul dejun dimineata, cu el, pregatind cafeaua si micul dejun. Dintr-o serie lunga de retete pentru cea mai importanta masa a zilei, si anume micul dejun am ales sa pregatesc astazi unul dintre smoothie bolurile mele preferate. 

Ce este defapt un smoothie bowl? 

Sanatate si energie intr-un bol.
Ca textura, mai gros decat un suc si mai subtire decat o budinca. Pregatit pentru a fi decorat cu toppinguri de fructe, seminte, uneori chiar ciocolata neagra si pozat pentru Instagram. 
Prepararea dureaza doua minute si nu lasa un dezastru in bucatarie asa cum am lasat eu dupa ce aceste poze pentru care am imprastiat fructe si tarate de ovaz pe tot blatul de lucru.
Aveti nevoie de un ingrediente si un blender pentru aceasta reteta. Acest Blender de la Phillips are un design minimalist, un pret accesibil si se potriveste oricarei bucatarii. Il folosesc pentru shake, suc, budinca, omleta-ideea este ca face de toate.
Nu bem sucuri din comert asa ca am mereu fructe congelate pregatite de pus in blender. 
apa cat sa acopere lamele blenderului
o banana
jumatate de avocado
fructe de padure congelate
o lingura de ovaz
seminte de chia
putina zeama de lamaie

Totul in blender la intensitate mica timp de 30 de secunde apoi cresteti gradual nivelul de viteza. Reteta este pentru o portie, se dubleaza ingredientele pentru doua portii. Raw, vegan, usor de preparat si extrem de sanatos- poate fi servit ca masa de dimineata sau chiar ca si desert.
Pentru un shake inainte de sala adaug pudra proteica de slabire si tonifiere de la  Pro Nutrition pe care o gasiti aici. Aroma aleasa de mine este de vanilie.Urmeaza sa o incerc pe cea de ciocolata.

Asa arata reteta de suc inainte de sala: +apa




Intreaba-ma orice si spune-mi care este reteta ta preferata pentru smoothie!





0 comentarii