De ce aleg Peria Electrica pentru indreptarea parului

By 01:07

Pentru mine, aranjarea parului trebuie sa fie simpla. Stiu ca nu este tocmai realistic, dar eu am mari asteptari de la parul meu. Vreau sa ma trezesc dimineata cu par descurcat, moale si de multe ori as vrea sa fie drept, pregatit pentru doua-trei bucle rapide cu ondulatorul, sa fiu gata in zece minute si sa ies din casa. 
Insa uneori realitatea doare. Cand ma trezesc, pun mana in par si constat ca mana mea nu mai iese pe cealalta parte. Ah, iar s-a incurcat. Imi dau seama ca am nevoie de un nou tratament cu keratina si ca incep sa apara bucle mici si incalcite in parul meu. Evident, nu vreau sa cedez tentatiei de a apela la placa, asa ca este inca o dimineata in care ma gandesc la minunata perie electrica pentru indreptarea parului.
O vad pe internet de ceva vreme, lumea o incearca si pare chiar multumita. Am avut ocazia de a testa o perie de acest fel si am fost impresionata de rezultat. Este peria pe care o folosim in fiecare dimineata si seara si pe langa faptul ca descurca parul- il si indreapta. Pare ca un vis implinit.

Asa ca m-am pus pe cautat.
M-am documentat, am cautat reduceri si am ajuns, cred eu, la cel mai bun rezultat. Peria se numeste Iondict Divine Hair Magic, de la Emag, are o reducere mare si un pret accesibil in comparatie cu alte aparate de ingrijire a parului din aceeasi gama. 

Desi prima tentatie a fost sa merg catre peria electrica roz, pe care am vazut-o in majoritatea videoclipurilor, am renuntat la idee dupa ce am aflat ca se arde repede si are destul de multe probleme de functionare. 
Vrem sa ne simplificam aranajarea parului si nu sa ne chinuim cu ustensile care ne dau batai de cap.  
Aceasta perie electrica promite sa lase un par neted si catifelat, chiar si pentru cel mai ondulat par. Emite ioni negativi ceea ce inseamna ca parul nu se mai electrizeaza sau incurca. Are trepte de viteze de la 150-230 grade C, afisaz cu LED si peri din silicon anti-oparire. Are un design simplu si este monocroma-in totalitate neagra, deci se potriveste foarte bine cu stilul meu minimalist. 

Si ce ar putea fi mai usor de folosit decat o perie care indreapta parul in acelasi timp cu pieptanarea lui?
Eu stiu sigur ca am sa o comand, sunt curioasa cum imi va simplifica rutina de ingrijire a parului. Desi actioneaza tot pe baza de caldura, este mai putin daunatoare decat placa datorita faptului ca lasa caldura sa se distribuie uniform in par. 

Emag are optiunea de retur, in cazul in care nu te multumeste pe deplin, poti sa o trimiti inapoi si  sa iti recuperezi banii. 

0 comentarii